Norway NOR  

rss

  • rss
Nyheter -
Fang høstens catwalklook – ARTISTRY™ lanserer Luxe Metallics, høstens makeupkolleksjon

2016.11.08 - 

Høstens/vinterens makeuptrender er iøynefallende med elektriske eyelinere, glitrende øyenskygger og uttrykksfull konturering. ARTISTYs trendy høst-/vinterkolleksjon er inspirert av catwalkene i Paris og New York og kombinerer metalliske øyne og svært pigmenterte pudder med sesongens nye trender. Med ARTISTRYs kvalitetsprodukter er det ingen som kan si at de ikke er klare for høsten/vinteren 2016 når det gjelder de siste trendene.

Legg dramatisk og betagende øyenmakeup med ARTISTRYs Luxe Metallic Eye Shadow Trio, som inneholder tre nyanser: Platinum, Emerald og Amethyst.  Øyenskyggens glatte konsistens gjør at den er enkel å påføre og tone ut. Den kan påføres som en lett dagmakeup eller bygges opp som en glitrende kveldsmakeup med en opak finish.

Catwalkene høsten/vinteren 2016 har vært dominert av malende øyne. Start sesongen med den rette looken – oppdag den forførende ARTISTRY Signature Color Longwearing Liquid Eyeliner i Purple Luxe.

Den forførende purpurrøde nyansen glir lett på og understreker, former og definerer og kan skape en lang rekke uttrykk. De intense, rike pigmentene gir en elektrisk finish med et hint av glans. Den flytende eyelineren tørker raskt, smitter ikke av og er vannfast.

Uttrykksfull konturering har også vært et fremtredende innslag på sesongens catwalker. Det tredje produktet er 3D Face Powder. Dette etuiet består av seks betagende høstfarger med myke toner og skimmer. De rosa og gylne tonene er flatterende for alle hudtyper og setter prikken over i-en på høstens/vinterens catwalklook. Pudderet er lett på huden og kjennes ikke tungt.

ARTISTRY Luxe Metallic Eye Shadow Trio, veil. utsalgspris: 420 NOK
ARTISTRY Signature Colour Purple Luxe longwearing liquid eyeliner, veil. utsalgspris: 288 NOK
ARTISTRY 3D Face Powder, veil. utsalgspris: 254 NOK

Ytterligere informasjon
Kontakt Mette Hvistendahl Munch, Corporate Affairs Manager
Telefon: +45 43 31 32 02
Mobil: +45 20 34 51 31
E-post: mette.munch@amway.com

Om ARTISTRY™
ARTISTRY™ er blant verdens fem mestselgende kvalitetsmerker innenfor hudpleie. (Kilde: : Euromonitor International Limited, www.euromonitor.com/amway-claims) ARTISTRY™-serien ble etablert i 1958 av et entreprenørektepar og består av avanserte hudpleieprodukter utviklet med nye teknologier og egenutviklede planteingredienser. Serien er rettet mot både de biologiske og miljømessige aldringstegnene hos menn og kvinner og omfatter også klassiske og sesongavhengige makeupkolleksjoner til ansikt, øyne og lepper. De førsteklasses produktene gjenspeiler den globale forskningen, utviklingen og kvalitetssikringen som utføres av et nettverk av mer enn 900 forskere under ledelse av et utvalg av vitenskapelige og akademiske rådgivere – som samarbeider om å skyve skjønnhetens grenser enda lenger.

Om Amway
Amway er et av verdens ledende direktesalgsselskaper. Det familieeide selskapet, som ble grunnlagt i 1959 i Ada i USA, driver virksomhet i over 100 land og områder og hadde i 2015 en omsetning på USD 9,5 milliarder. Amway tilbyr mer enn 450 skjønnhets-, velvære- og husholdningsprodukter. Amways mestselgende varemerker er NUTRIWAY™ vitamin-, mineral- og kosttilskuddsprodukter og ARTISTRY™ hudpleie- og makeupprodukter – og alle selges eksklusivt av Amways forretningseiere. Du finner mer informasjon om selskapet på www.amway.no

Skriv en kommentar

E-postadressen blir ikke offentliggjort
* Må fylles ut

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia