Norway NOR  

rss

  • rss
Nyheter, Pressemeldinger, Uncategorized - Amway Amway
NUTRILITE/NUTRIWAY og AC MILAN spiller fortsatt på lag

2015.06.09 - 

Siden 2008 har NUTRILITE/NUTRIWAY vært det offisielle kosttilskuddsmerket for de røde og sorte og den vitenskapelige samarbeidspartneren på det biokjemiske og ernæringsområdet ved MilanLab. Selskapet og AC Milan er lagkamerater også utenfor fotballbanen og støtter Milan Foundation-prosjekter.

 

NUTRILITE/NUTRIWAY, verdens mestselgende merke innenfor vitaminer og kosttilskudd[1] basert på fytonæringsstoffer, eid av Amway, fornyer samarbeidet med AC Milan frem til juni 2016. Vinnerteamet overvinner sjuårskrisen og fortsetter det aktive samarbeidet både på og utenfor fotballbanen.

Avtalen ble signert i dag i nærvær av Jaap Kalma, AC Milan Commercial Director, og Michael Meissner, Vice President Corporate Affairs Amway Europe. Den vektlegger videreføringen av det vitenskapelige samarbeidet mellom NUTRILITE-/NUTRIWAY-eksperter og MilanLab, det høyteknologiske, tverrfaglige forskningssenteret som bistår den røde og sorte klubben.

Dette samarbeidet er et unikt i idrettsverdenen. Det bringer sammen to globale ledere, NUTRILITE/NUTRIWAY og MilanLab, som samarbeider om en vitenskapelig basert tilnærming til ernæring og kosttilskudd, som spiller en viktig rolle når det gjelder idrettsprestasjoner og generelt velvære”, sier Michael Meissner, Vice President Corporate Affairs Amway Europe.

Samarbeidet mellom NUTRILITE/NUTRIWAY og MilanLab kommer konkret til uttrykk i et personlig tilpasset program basert på de reelle behovene til hver enkelt idrettsutøver. Behovene identifiseres gjennom strenge medisinske undersøkelser, herunder genetiske tester, blodprøver og biodynamiske tester, i tillegg til et omfattende spørreskjema. Med utgangspunkt i resultatene av disse grundige analysene samarbeider NUTRILITE-/NUTRIWAY-eksperter og MilanLab om å utarbeide skreddersydde ernærings- og kosttilskuddsplaner for hver enkelt fotballspiller.

NUTRILITE/NUTRIWAY og AC Milan er også gode lagkamerater når det gjelder sosialt ansvar. Tidligere har NUTRILITE/NUTRIWAY og Milan Foundation, klubbens ideelle organisasjon, støttet flere prosjekter tilegnet vanskeligstilte barn under den globale Amway One by One™-kampanjen for barn.

Den viktigste faktoren i alle disse initiativene er idretten og idrettens viktige rolle fra tidlig alder, både sosialt og med hensyn til utdanning, i tillegg til idrettens betydning for helse og velvære.

Blant de mange prosjektene som støttes, er oppføringen av et senter for karsykdommer ved Buzzi barnesykehus i Milano og oppføringen av to idrettsanlegg. Det ene anlegget skal bygges i Pagliare di Sassa i den italienske regionen Abruzzo, som ble hardt rammet av jordskjelvet i 2009, og det andre i Napoli, i et ressurssvakt område som mangler strukturer hvor de unge kan møtes.

 

 

Om Amway Europe:

Amway™, et verdensledende familieeid selskap innenfor forbruksvarer, selger over 400 kvalitetsprodukter i kategoriene skjønnhet, velvære og husholdningsprodukter. Produktene selges eksklusivt gjennom uavhengige forhandlere. Selskapet, som ble grunnlagt i 1959 i Ada i USA driver virksomhet i over 100 land og områder og hadde i 2014 en omsetning på USD 10,8 milliarder. Amways mestselgende varemerker er NUTRIWAY®, vitamin-, mineral- og kosttilskuddsprodukter, Artistry™, hudpleie- og makeupprodukter, og eSpring™, vannbehandlingssystemer.

 

Om NUTRILITE/NUTRIWAY

NUTRILITE/NUTRIWAY, som tilbys eksklusivt av Amway, er verdens mestselgende varemerke innenfor vitaminer og kosttilskudd*. Med støtte fra mer enn 80 års erfaring innenfor vitenskap og forskning har NUTRILITE™-/NUTRIWAY™-teamet perfeksjonert en egenutviklet “frø til tilskudd”-metode som bevarer kvaliteten i produktene og maksimerer holdbarheten, virkningen og sikkerheten. NUTRILITE™/NUTRIWAY™ er det eneste globale vitamin- og mineralmerket hvor plantene dyrkes, høstes og bearbeides på egne sertifiserte, økologiske farmer i USA, Mexico og Brasil. Siden 2008 har NUTRILITE-/NUTRIWAY-produkter vært AC Milans offisielle kosttilskudd.

 

Om AC Milan

I over 100 år har fotballklubben AC Milan vært synonymt med fotball, underholdning, følelser og seire. AC Milan har vunnet flere trofeer enn noe annet fotballag i historien. Siden AC Milan så dagens lys i 1899, har klubben vunnet atten League-titler, tre europeiske/søramerikanske cuper, én FIFA World Cup, sju Champions League-cuper, fem europeiske supercuper, to Cup Winners’ Cups, seks League Super Cups og fem italienske cuper. AC Milan er i dag et ledende selskap innenfor underholdning og produserer idrettsshow rettet mot millioner av mennesker over hele verden.

 

 

*Kilde: Euromonitor International Limited.

 

 


[1] Kilde: Euromonitor International Limited: www.euromonitor.com/amway-claims

Skriv en kommentar

E-postadressen blir ikke offentliggjort
* Må fylles ut

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia